نمایش سلاح‌های جدید پدافندی در رژه ۳۱ شهریور/ پهپادهای نزاجا با قابلیت عملیات انتحاری علیه اهداف پرو

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ پهپادهای نیروی زمینی ارتش قابلیت عملیات انتحاری علیه اهداف پروازی و زمینی را دارند و به صورت یک بمب متحرک عمل می‌کنند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از توانمندی‌های و اقتدار نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس نشان داده می‌شود تا مردم انها را مشاهده و از آن آگاه شوند و پیامی برای تهدیدات دشمنان است.

وی افزود: ارتش در عرصه زمینی، هوایی و دریایی از اقتدار بالایی برخوردار است و می‌تواند از ایران دفاع کند و پیام صلح و دوستی را به کشورهای منطقه اعلام کند.

پوردستان ادامه داد: در رژه 31 شهریور نیروهای مسلح دستاوردهای دفاع زمینی، هوایی، دریایی و سلاح‌های جدید پدافند هوایی برد متوسط و برد بالا نمایش داده می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رزمایش قمر بنی‌هاشم(ع) اظهار داشت: این رزمایش یک رزمایش زرهی است و اگر چه از همه یگان‌های نزاجا از جمله هوانیروز در نقش پشتیبانی و دشمن‌نما استفاده می‌شود.

پوردستان با تایکد بر اینکه در این رزمایش از گلوله‌های صددرصد جنگی استفاده می‌شود، گفت: ‌این رزمایش در سه محور عمده در جنوب شرق کشور برگزار می‌شود و یک صحنه رزم ناهمتراز را نشان می دهیم.

وی همچنین اعلام کرد مرحله عملیاتی  این رزمایش یک هفته به طول می‌انجامد و البته جابجایی و استقرار نیروها 50 روز زمان می‌برد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به یگان پهپادی این نیرو گفت: این یگان یکی از سازمان‌هایی است که در ساختار جدید نیروی زمینی ارتش ارتقا پیدا کرده است و گردان پهپادی به گروه پهپادی ارتقا پیدا کرده که تاکنون نیز همکاری‌هایی با بخش خصوصی و پهپادهای مختلفی در اختیار گرفته است.

وی همچنین اعلام کرد: پهپادهای دست‌پرواز در داخل نیروی زمینی ارتش تولید می‌شود.

پوردستان تاکید کرد: از این پهپادها هم در جهت عکسبرداری و فیلمبرداری آنلاین و هم هدف استفاده می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌این پهپادها قابلیت انتحاری علیه اهداف پروازی و زمینی مثل تانک، نفربر و ... را دارند که به صورت یک بمب متحرک عمل می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا